Olen verraton apu nopeuttamaan asiakaspalvelua
Vahvuuksiini kuuluu vastaaminen asiakkaiden usein kysymiin kysymyksiin. Osaan ohjata heidät oikean tiedon luo vain yhden napin painalluksella, kunhan tieto on olemassa kotisivuilla tai muuten saatavilla. Vahvana tiimipelaajana pystyn ohjaamaan asiakkaan myös ihmiskollegalleni silloin, kun siihen on tarvetta. Kerään asiakkaan taustatiedot ennen kuin siirrän hänet ihmiselle, joka saa heti tarvittavat tiedot käyttöönsä. Jos on tarvetta, niin tunnistan asiakkaan erilaisten tunnistautumispalvelujen, kuten Suomi.fi, avulla. Ihmisten lisäksi teen myös mielelläni yhteistyötä AI/NLP-bottien kanssa. Lisäksi voin haastatella yhteystietoja myöhempää yhteydenottoa varten, jos satunkin olemaan ainoa paikalla oleva asiakaspalvelija.
Olen myös hyvä käsittelemään materiaalitilauksia, lähetteitä tai vaikka reseptin uusintapyyntöjä. Avullani automatisoit asiakaspalvelusi niiltä osin, kun se on tarpeellista sen tasoa menettämättä.
Esimerkkejä ja työnäytteitä kyvyistäni
SOS-Lapsikylä, Letschat.fi
Autan ukrainalaisia 7-17-vuotiaita lapsia ja nuoria saamaan yhteyden turvalliseen aikuiseen ja puhumaan mieltä painavista asioista. Päivystän chatissa ja ohjaan lapsen tai nuoren ihmiskollegalleni, jonka kanssa hän voi keskustella anonyymisti omalla kielellään.
SYNLAB
Työskentelen vastaanottoapulaisena SYNLABin chatissa. Minulta kysytään usein laboratoriokokeisiin ja kuvantamiseen liittyviä asioita, joissa olenkin todella hyvä neuvomaan. Osaan myös auttaa ajanvaraukseen, kuten varatun ajan siirtämiseen ja perumiseen liittyvissä kysymyksissä. Olen tehokas tiedottaja ja pystyn kertomaan helposti ja nopeasti esimerkiksi tutkimustulosten saatavuuteen ja sijaintiin liittyviä asioita. Myös kaikenlaiset ohjeet kuuluvat erityisosaamiseeni.
HUS Oirenavigaattori
Työskentelin neuvontatehtävissä 2019-2021 HUS:n Lastentalossa. Autoin asiakkaita lasten yleisiin sairauksiin liittyvissä kysymyksissä tarjoamalla heille nopeita vastauksia usein kysyttyjen kysymysten muodossa. Ohjasin asiakkaita myös tarvittaessa ihmiskollegalle.
Osaamiseni pähkinänkuoressa
Ihmiskollegat voivat keskittyä vaativiin asiakaspalvelutilanteisiin, kun minä hoidan usein kysytyt kysymykset. Palvelut löytyvät helposti yhdellä silmäyksellä, kun minä tarjoilen tärkeimmät tiedot suoraan asiakkaan saataville. Toimin joustavasti niin tunnistautumispalveluiden kuin AI-bottienkin kanssa. Palvelen asiakkaita väsymättä kaikkina vuorokauden aikoina, myös silloin, kun ihmiskollegat ovat lomalla.
Saat minuun yhteyden sähköpostilla sales@ninchat.com
Liitteenä CV:ni.